Uw mening telt!

Wij hechten veel waarde aan de mening van onze patiënten en streven naar de beste zorg.

Uw opmerkingen, tips, complimenten maar ook klachten helpen ons kritisch te kijken naar onze dienstverlening en werkwijzen. Met behulp van uw informatie kunnen we verbeteringen doorvoeren en u en anderen beter van dienst zijn. Aarzel daarom niet ons op de hoogte te stellen.

Niet tevreden?

Probeer samen met uw zorgverlener het probleem op te lossen.
Voor klachten die betrekking hebben op de Huisarts, Diëtiste, Psychologe, Praktijkassistente, Doktersassistente – raden wij u aan in eerste instantie in gesprek te gaan met de betreffende zorgverlener. Zij waarderen het als u uw onvrede in eerste instantie met hen direct bespreekt. Samen kunt u zoeken naar een oplossing. U kunt de praktijk bellen voor een afspraak of onderstaand klachtenformulier invullen (Klik op ‘open formulier’). (klachtenformulier nog niet digitaal beschikbaar, onze excuses voor het ongemak)

Copyright by Nabits 2020. All rights reserved.